2011. július 5., kedd

A véleményeteket szeretném:)

A sorozatban Ichigonak és barátainak különleges képességei vannak. Ezt még nem szeretném a mostani fejezetekben bele írni de arra vagyok kíváncsi, hogy ti beleegyeztek-e, hogy szeretnétek-e, hogy legyen benne ilyen. Ichigonak és PÁR barátjának a különlegessége az, hogy:halálistenek. Akik a harcolnak a gonosz erők ellen tudjátok ami az akciófilmekben szokott lenni.:D De vannak még itt mások is de azt még lepel fedje. Tömören:azt akarom tudni, hogy ki szeretné és ki nem. A véleményeteket komiban írjátok meg nekem ha 6-an azt válaszolják, hogy igen akarják, akkor a közeljövőben lesz is benne.
Várom a válaszokat:D

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem bejön az ötlet, hogy legyen benne valami természetfeletti, de így is nagyon tetszik. Én nem ismerem az eredeti történetet... :/
    Siess a következő fejezettel, hozd minél hamarabb!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szerintem is jó ötlet,bár így is nagyon izgik voltak az eddigi fejezetek.Őszintén szólva nem tudom.Én akkor is olvasnám tovább a blogodat,ha teszel bele isteni képességeket,és akkor is,ha nem teszel.Ezt te érzed,ha szeretnél bele,akkor tegyél!:)
    Puszillak,Áfonyád <3
    Ui.: Kérlek siess az új fejivel,már nagyon várom!:D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nincs kedved esetleg nevezni egy novellapályázatra??? Nem én szervezem, egy másik blogger, csak nem jelentkeztek túl sokan, ezért vállaltam, hogy reklámozom... Bővebb infó: http://regina-theloversofthemoon.blogspot.com/2011/06/palyazat.html Ha szeretnél jelentkezni, akkor a linkben lévő bejegyzés kommentjében jelezz vissza Reginának!!!
    A különbség annyi, hogy július 14-ig lehet őket beküldeni... Köszönjük, ha jelentkezel... :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a fejid, mint mindig :D Nyitottunk egy új közös blogot ^^ Ha van kedved benéznél? És esetleg lennél követő? ^^ Még nincs fent az előszó, de ezen a héten fent lesz ^^ Előre is köszönjük^^ Puszi!
    U.I.: nagyon örülnénk ha beletennél ilyen extra dolgokat a történetbe, mert a filmbe is szuperek ezek és itt is biztos jó lesz ^^

    VálaszTörlés
  5. Sziia Drága :D
    Jujj ez tényleg jó ötlet :D én szeretném ha lenne :D nagyon nagyon :D mert én nézem az eredeti sorozatot is és hát imádooom :D főleg ulquiorrát, de hát ő meghal :( na mindegy is XD szóval szerintem jó lenne :D bár ezt te tudod :) nekem akkor is tetszik ha nem teszel bele :D de hát azt kérdezted, hogy lehet-e benne, szóval igen :D puszz

    VálaszTörlés