2011. június 24., péntek

Focimeccs:,,Szóval megtanultad, hogy előlünk nincs menekvés!"

Megérkeztem.
-Üdv uram! Indulhatunk?
-Szerbusz! Hát persze, csak egy pillanat!
Körülnéztem.
-Hát a lányok hol vannak?
-Ó, hát tudod Karin pár barátja eljött, és mikor meghallották, hogy hova megyünk rávágták, hogy ők is jönnek ezt ki nem hagyják! Juzu pedig velük tartott.
-Értem.
-Nos, akkor induljunk el ne késsünk!


-Orihime, amikor hazaértél nem voltál rosszul?
-Mire gondol?
-Hányinger, fejfájás ilyesmikre. Nem voltak?
-Nem. De ezt most miért kérdezi?
-Hát... mikor az éjjel elájultál nagyon felszaladt a vérnyomásod, sőt elég magas is lett a lázad. Ezek után nem csodálkoztam volna ha ilyen panaszaid lennének. Tehát, akkor semmi sem volt?
-Semmi. Mennyi volt a lázam?
-40,5C, borzasztóan piros lettél, forgattad a fejedet, nagyon rossz állapotban voltál. Aggódtunk érted, főleg Ichigo.
Ennél a szónál nagyot dobbant a szívem. Ichigo aggódott értem. Bár egy kicsit elpirultam, pechemre észrevette és elmosolyodott.
-Egy olyan 15 perc múlva hirtelen, szinte minden helyre állt, csak a lázad maradt meg. Borogatást tettünk a fejedre, más megoldást nem találtunk. Mikor olyan 3C-kal lejjebb ment a lázad, kicsit megnyugodtunk, a lányokat elküldtem aludni, de Ichigot nem lehetett eltántorítani mellőled. Mivel nem tudtam elküldeni, így rábíztalak és ráparancsoltam, hogy cserélgesse fél óránként a hideg törülközőt, de hamar elaludt ami nem is csoda így csak igaz, 2-szer volt borogatás de meg lett annak a hatása is.
-Hogy én mekkora egy idióta vagyok! Mennyit segített nekem én meg úgy lekiabáltam! Szeretném még egyszer megköszönni a sok segítséget!
-Ne nekem köszönd! leginkább Ichigo csinált mindent! Majd a meccs végén megköszönöd neki.
-Ez a legkevesebb mindenért!
Végre megérkeztünk a meccspályához.
-A lányok foglaltak nekünk helyet?
-Igen. Remélem valami jó helyet találtak.
Rögtön megláttuk őket. A harmadik sor közepére foglaltak helyet. Úr Isten! Bazi nagy ez a pálya!
-Karin, kik ellen játszanak Ichigoék?
-A Farkasokkal. Ha őket legyőzik bejutnak a döntőbe!
-Aha. Bocsi, de nem ismerem annyira a focicsapatokat, mint ti.
-De most megismered EZT a csapatot.
Ez alatt a meccs alatt minden történt:eltaknyolás, összeütközés stb. Az első félidőnek hamarosan vége lesz és még mindig 0-0.
,,Ichigoék nyerjenek! Ichigoék nyerjenek!- mondogattam magamban.
Vége lett az első félidőnek. Mindkét edző teli torokból kiabált a csapatával. Szegények!!! Azért megsajnáltam a csapatokat ezért. Elkezdődött a második félidő. Hát meg lett a hatása a kiabálásnak. Beindult mindenki bár tény, hogy 2-2 az állás, de azért ez haladás.
-Gyerünk, hajrá, megtudjátok csinálni!-kiabáltam.
Rajtam kívül még rengetegen ordítottak, tehát az enyém semmit sem ért a hangzavarban. Ahogy a mérkőzés vége felé járt az idő a játékosok bedurvultak és teljes erejükből a labdát. Hol ide, hol oda szállt a laszti. Ezt tovább nem bírtam nézni, ezért elkezdtem nézelődni lelátó többi részére hátha látok valami ismerős arcot. Nem is egyet találtam: Tatsukit, Rukiát, Hinamorit azt a 3 fiút... Mi???? Mit keresnek ezek itt???  De hiszen ez egyértelmű.
,,Ne figyelj rájuk hátha elmennek! Igen, nyugodj meg végy jó nagy levegőt és ne is gondolj rájuk!"-nyugtattam magamat.
Egy váratlan dolog történt. Amíg gondolkodtam és nézelődtem nem figyeltem a labdára ami most teljes erőből engem talált el. Ennek eredményeképpen én hátraestem és bevertem a fejemet az egyik lelátót összetartó vasba. Hát mit ne mondjak rohadtul kemény volt, így nem is csodálkoztam rajta, hogy szédülni kezdtem.
-Te jó ég Orihime nagyon beütötted a fejedet?- kérdezte Juzu aggódó tekintettel.
-Ugyan dehogy ez semmiség, mással is megtörténhetett volna.
-Biztos, hogy jól vagy?- kérdezte egy hang lentről.
Ichigo volt az.
-Hát persze semmi bajom.- válaszoltam, plussz még egy mosolyt is csaltam az arcomra. (De sajnos az nem őszinte mosoly volt.) Basszus nagyon fáj a fejem!!!! Folytatódott a mérkőzés már csak 5 perc volt a játékidőből.
,,Könyörgök csak legyen már vége és mehessek haza, mert esküszöm, hogy itt fogok elájulni!"
Megszólalt a síp ami végre azt jelentette, hogy vége van a meccsnek. Ránéztem az eredményjelzőre:3-2. Nyertünk! Jaj, de jó! Mindenki felállt megtapsolta a játékosokat. Lett még egy jó dolog abból, hogy a meccs véget ért:a fiúk levették a felsőjüket. A szemem rögtön Ichigora tapadt. Milyen jó felsőteste van!!! Kiabáltak,üdvrivalgások, gratulációk hangzottak fel.
-Minden játékost és hozzátartozóit meghívom a közeli kis pizzériába.- mondta az edző nagy boldogan.
Ránéztem Ichigora. Leírhatatlan, hogy mennyire boldog. elindultak a pizzériába, én is elindultam de hazafelé. Félúton jártam amikor beértem egy szűk kis utcába és észrevettem, hogy valaki követ. Ismét megtörtént az amit vártam megjelent előttem az a két alak. Megálltam.
-Ááh, szóval megtanultad, hogy előlünk nincs menekvés!- szólalt meg egy hang mögöttem.
Megfordultam és lefelé néztem.
Hallottam a közelgő lépteit de csak akkor néztem fel, mikor megragadta a nyakamat és nekirántott a falnak.
-Te fogsz megfizetni azért, amit múltkor a kis barátod tett velem.
Egyre erősebben markolta a nyakamat és még a körmét is belenyomta a bőrömbe. Mikor sikítani akartam jó erősen nyakon vágott ennek következtében elestem.
-Olyan gyenge vagy, mint a harmat. Esélyed sincs ellenünk!
Belerúgott a jobb lábamba de erre nem bírtam ki, hogy ne kiáltsak.  Csak nevettek rajtam, hogy milyen gyenge vagyok...

9 megjegyzés:

  1. Szia Rózsabimbóm :D
    Jujj ez igeen :D Nagyon jó fejezet lett :D Már hiányzott :D Khm Ichigo felsőteste :$ Bizony ám, hogy milyen jóóó :D Nagyon szuper lett és teljesen izgulok a köviig :D Ugye sietsz? :P
    Puszi(LLL)

    VálaszTörlés
  2. Szia még annyit, hogy ha szeretnél jelentkezni egy írói pályázatra, akkor nézd meg az oldalam ^^ Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Regimm!
    Köszi szépen örülök, hogy szerinted jól sikerült bár én azt hittem nem fog! Persze, hogy sietek a kövivel! Már írtam az oldaladra a pályázatról! Te is siess a tieddel!:D Puszi

    VálaszTörlés
  4. Sziaa (:
    végre végre végreeee *.* friss :D már hiányzott :P
    nagyon tetszett ez a fejezet is, de szegény Orihime már megint bajban van :/ remélem Ichigo ismét megmenti :S
    hmm... hát az ilyen minden-focista-leveszi-a-felsőjét dolog nekem is bejön ;) :D
    xoxo

    VálaszTörlés
  5. Sziia!! <3
    :D Szóval hiányzott! Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet hát elárulok egy titkot nem biztos h Ichigo fogja megmenteni!! Hát én nem nagyon vagyok érte ilyenekért de azért jó a szemnek!!XDXD

    VálaszTörlés
  6. Szia Rózsabimbó!
    Ahw...:$ Ichigo felsőteste,mi??:D
    Ajjajaaaajjjj :$
    Na de térjünk a lényegre:
    Iszonyat jó feji lett!!:D
    Kérlek siess a folytatással!!:)
    Szegény Orihime...remélem megmenti valaki!!
    Kérlek siess!
    Puszillak:
    Áfonya <3

    VálaszTörlés
  7. Sziia Áfonya!
    Hát igen én ilyeneket találok ki!
    Köszi örülök, hogy tetszett!!
    Ne aggódj biztosan segíteni fog neki valaki!!
    Sietek!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Rózsabimbó! Csak most kezdtem el olvasni a blogodat de nagyon megtetszett...és bocsi hogy csak ehhez az egy fejezethez irtam ...remélem nem fog baja esni Orihime-nek...és igen...csatlakoznék az előzőekhez...félmeztelen pasik áhhh...föleg ah focisták x) siess a kövivel:D am ha van kedved nézz be hozzám is : www.szerelematka.blogspot.com...
    most még egy követövel lettél gazdagabb :P
    xoxo Anna

    VálaszTörlés
  9. Sziia Annah!!!
    Nagyon örülök neki h benéztél hozzám és h tetszik ez az egész story!!!!:D
    Nincs semmi gong h csak ehhez írtál már annak örülök h benéztél és írtál komit és főleg annak h a követőm lettél!!
    Megígérem h be fogok nézni hozzád!!!
    Ne aggódj majd úgy fogom írni h mindenkinek jó legyen!!!
    örülök neki!!!
    Rendben sietek vele!!!
    Pusy

    VálaszTörlés