2011. augusztus 19., péntek

Elnézést kérek mindenkitől!!!! :'(( És a segítségeteket kérem!!

Rettentően sajnálom, hogy ilyen sokáig nem írtam új fejezetet. De meg van rá az okom: EGYSZERŰEN NEM JÖN AZ IHLET!! Tehát én úgy gondolom, hogy ezt a blogot befejezem és egy sokkal jobbat fogok csinálni. Tudom, hogy nemrég kérdeztem meg tőletek, hogy mi a véleményetek a további folytatásról de egyszerűen nincs ötletem rá. Ezért most abban szeretnék segítséget kérni tőletek hogy van egy másik animex sorozat aminek a címe Soul Eater és erről szeretnék további folytatásban írni de persze egy új blogban. Aki kíváncsi a történetre az nyugodtan elolvashatja a Google-ban a történetet de persze én fogok egy kis változtatást is belevinni. Ezt pedig kötelező leírnom:ennek a sorozatnak a legelső openingje annyira rohadt jó hogy ezt nektek is hallanotok kell. Tehát írjátok be a Youtubre hogy Soul Eater és kattintsatok a másodikra és az lesz az. Aki csak ezt az egészet olvassa kérem írjon kommentre hogy mégis mit szól az új ötletemhez de mindent kérek jót is rosszat is. Mégegyszer elnézést kérek és várom a válaszaitokat!!!





Elnézést kérek Áfonyától hogy mág nem raktam ki a díjat amit kaptam tőle:







10 megjegyzés:

  1. Szia Rózsabimbó!!:)
    Én is imádom a Soul Eatert, nekem a 2. openingje jobban tetszik, még csengőhangom is volt egy darabig :D Megértelek, nekem is bajok vannak az ihlettel mosatában...xd
    Szerintem még ne töröld a blogot, nyiss egy újat, addig meg ezt hagyd, és ha egy hónap-2 hónap múlva sem lesz ihleted rá, akkor ahogy jónak látod.
    Szerintem kezdd el a Soul Eater-t, én imádom, érted IMÁDOOOOOM :D xd és kivételesen jó szinkronokat választottak a szereplőknek, főleg Soul-nak :D ^^
    Puszillak:
    Áfonya

    VálaszTörlés
  2. Szia Áfonya!!
    Én is imádom a Soul Eater megszállottja lettem és egyszerűen nem tudok a zenéje nálkül még egy napot sem kibírni!!!
    Hát igazad van egy kicsit hanyom ezt a blogot és szerintem elkezdem csinálni a másikat!!
    Imádom Soul szinkronhangját nem tudom hogyan tudtál ilyen jól eltalálni és te mit gondolsz szerinted lesz második évad tudsz róla valamit???
    Köszönöm hogy írtál pusziii <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Rózsabimbó!:)
    Utánanéztem, de nem találtam semmi infót, hogy lenne-e 2. évad :( Én is nagyon szeretném, de nem hallottam róla,azért bízok benne, hogy lesz.
    Ha még szeretnél velem beszélgetni, és ha tudsz valami érdekeset a Soul Etaer-ről, vagy más animékről, akkor itt az msn címem, vegyél fel nyugodtan:
    afonya.blogger@hotmail.com
    Puszi<
    Áfonya ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia Rózsabimbó!
    Elnézést kérek a feledékenységemért, de végülis sikerült rájönnöm, hogy melyik is a te blogod...:) Én nem vagyok otthon az ilyen anime témákban, szóval tanácsnak is csak annyit tudok mondani, hogy dönts úgy, ahogy Te jónak látod...:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szió!
    Én szeretem a Soul Eater-t, remek kis anime. Nekem tetszene, ha írnál róla sztorit. :-) Ha ide nem jön az ihlet, akkor ne erőltesd, én is ezt tettem a másik blogommal.
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia :)
    Én nem szeretem a Soul Eater-t xD Valahogy nem látom az értelmét xD
    De ettől függetlenül írhatsz róla ^^ Próbáld meg, én biztos, hogy olvasni fogom :)
    De nagyon kérlek, hogy ezt a blogot ne töröld :) Kérlek, hogy írj még Bleachest, mert nagyon szeretem ^^
    Szóval ennyit tudok javasolni :)
    Puszi(LLL)
    U.I.: meglepi nálam :)

    VálaszTörlés
  7. Sziia Orchidée, Silver Lady, Regina!
    Köszönöm mindegyikőtöknek, hogy őszintén válaszolt a kérdésemre! :D
    További fejleményeket továbbra is írni fogok!!
    Köszönöm mindannyiótoknak:DDD

    VálaszTörlés
  8. Mikor nyitod az új blogot :D ?

    VálaszTörlés
  9. Kérlek szépen nehagyd abba a Bleach-est ez az egyik kedven animém és annyira örültem neki hogy végre valaki ír róla szóval létsi nagyon kérlek folytasd! :((

    VálaszTörlés
  10. Szia Ukiki98!
    Ez lett az új nevem és a blogom folytatódik a The love forever hold címmel ha érdekel itt tovább olvashatod a fejleményeket. Ne aggódj nem fogom abba hagyni.<3

    VálaszTörlés